Feb 1, 2009

minggu ini

oleh kerana kemalasan untuk menulis setiap hari. maka, kite buat aje kesimpulan untuk minggu ni. minggu ni agak suram dalam hati tapi luaran mesti pandai cover. Sebenarnye tak pro mana pun bab bab cover ni. Tapi seperti biasa kugagahi juga. so nampakla muka aku ni gembira aje. n kak zana ade tolong bagi aku ketawa banyak.


Minggu ni sue belanja tgk wayang kat Jusco Bukit Raja. So kami pergi bertiga sekali ngan kak zana. aku yang suggest tgk cite ni sbb citer ni pakwe lama aku berlakon. siapa lagi kalu tak Brandon Fraser. pergh...hensem bangat. Dalam citer tu terserlah ciri bapa orang. huhuhu. sangat suka. citer tu tajuknyer INKHEART.



okla citer dia. leh bagi 4 bintang. lagipun aku kan gilekan hero dia. 5 bintang pun aku leh bagi. takderla rasa rugi gi tengok. citer ni berkisahkan....mmm... tgk sendiri la yer kalu nak tau citer dia. Tapi tgk wayang ni bahaya sbb leh ketagih. jadi janganla tengok selalu. Sekali sekala okla. Lagipun kalu jadikan rutin agak membazirkan duit. takyah lah kot. cume kalu nak release tension sekali sekala tu takperla.

okla... takder idea n mood lak nak tulis... jumpa di keluaran lain pula yer.. assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment