Feb 20, 2009

tulis je ape2... (angah, 2009)

Hari ni adalah hari pertama aku jawab tagged orang. sebelum ni adik aku n sepupu aku duk bagi tagged tapi aku tak paham ape. Tak pasal2 diorang kena serang ngan aku. hehehe. Mgkin sbb semalam aku tanya si angah ni ape tu tagged. ari ni juga dia terus tagged aku.

1. Do you think you are HOT?
depend on weather. hahaha.

2. Upload you fav pic.



3. Why do you like this picture?
nampak cam kusyuk dalam library...nampak cam bagus la konon. don't just a book by it c0verage ya (nafisyah, 2009).

4. When was the last time u ate pizza?
baru semalam dalam mimpi aku. serius tak tipu.

5. The last song u listen to?
akrab persahabatan....by inteam.

6. What are you doing right now besides this?
talking to my berry2 best pren.

7. What name u prefer besides yours?
Ainul Mardhiah...tak tau nape minat name ni.

8. People I tag:

(1)no one
(2)no one
(3)sarah
(4)sheila
(5) no one


9. Who is No.1?
takder dlm senarai.

10. No.3 is having a relationship with?
syam.

11. Say something about No.5
takder dlm senarai.

12. How about No.4?
bakal pemenang raja lawak 2010. hehehe.

13. Who is No.2?
takder dlm senarai.

time kaseh kepada angah dengan soalan2 yang agak tak mencabar ni... bagi la yang agak2 takleh jawab cam soalan kite ari tu. berapakah umur bumi?....hahahaha

1 comment:

  1. bagi soalan no 3 tuh, pls note that not the whole sentence but the 'coverage' spelling only was quoted from nafisyah (2009). thank u.hehe...

    ~ck~

    ReplyDelete