Feb 20, 2009

jawab soalan angah lagi

hhhhuuuuuaaaaahhhhhhh.... ade lagi soalan sebenornya si angah ni bagi. agak mencabar ckitla nak jawab soalan dia kali ni. meh kita tengok sapa yang kena.

1) Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
laptop aku la. tempat aku hilangkan boring aku.

2) Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
rahsia...hanya pompuan je tahu.

3) Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
syurga

4) Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?
dengan sape? tolong jawab...

5) Adakah anda dilamun cinta?
entah... episod dah berakhir.

6) Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
nurul izzah. seksyen 7.

7) Namakan buku terakhir yang kamu beli?
buku tuk birthday diana. buku petua tuk dia yang nak kahwin sgt tu. supaya dia takyah ganggu aku dengan soalan kecantikan ni.

8) Apakah nama penuh kamu?
Tengku Shafazila Bt Tengku Saharuddin. bersedia yer sape2 nak jadi suami aku.

9) Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
mak pastinya. aku takutla nak cite lebih2 ngn ayah aku.

10) Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup kamu?
entah...

11) Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?
8 orang...ramai sangat maa... sape2 yang rasa dia rapat ngn aku itula jawapannya.

12) Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
lorr...sape lagi nak tolong cucikan... diana ke?

13) Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
rumah Allah

14) Pelukan atau ciuman?
soalan apekah ini? kedua2nya adalah kekuatan untuk perhubungan. mana2 la kan. janji ikhlas.

15) Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu
ooo si rahafza a.k.a angah tu ke? banyak citer... banyak makan...banyak ilmu kawen...banyak kawan...banyak duit.

16) 8 perkara yang amat saya gilai
(1)ilmu
(2)buku
(3)permandangan yang indah2
(3)coklat
(4)cite jepun n korea
(5)filem omputih yang best2
(6)game
(7)tudung manik
(8)...

17) 8 perkataan yang sering di ucapkan
haa yeke...
yea...
arghhh tertekan....
diorang kata lebih kepada ekspresi muka dari perkataan. sampai ade yang tak terungkap di perkataan.

18) 8 buah buku yang paling terbaru dibaca.
kenapa banyak sangat sampai 8 ni...tertekan aku nak pk. paling terbaru buku lali....hahaha... buku cite aku new moon malam semalam baca.

19)8 perkara yang saya pelajari tahun lalu
waa bnyak bngt...

20)8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali.
seme lagu yang ada dlm laptop aku.

21)Mari men'tag' orang lain.
seme yang kenal aku aku tag...

No comments:

Post a Comment