May 2, 2009


adik aku n kazen aku telah meng'tag' aku... meh kite jawab soalan sama2...

1) Adakah anda suka blogging? kenapa? suke??
suka takderla...lbh kepada nak berkongsi...

2) Blog siapa yg anda selalu skodeng? Nyatakan 5

* adek2ku
* kazen2 (teha,shela,fatin)
* yang ade dlm list aku tu
* blog2 yang best2
*dah tambah satu lagi, ikut adek aku...blog2 yang ade menjual brg2..

3) Adakah anda menginginkan seseorang dalam hidup anda? Yang boleh menyayangi anda sepenuh hati? dan siapakah org itu?
ade ke org taknak??? musykil tul...takder hati kaa? belum ader list lagi...sesiapa pun boleh asal ikhlas dan benar.

4) Taken or single? Mana lebih bagus?
ermm...dua2 ade pro and kontra...

5) Pernah tak cinta anda tidak di balas? haha...soalan cepu
entah... sbbnyer tak pernah pula gitau org tu kalu jatuh cinta pun dengan dia...
camne dia nak balas kalu dia tak tau kan... sikit petua tuk org pompuan...rasa agak2 dia taknak balas baik undur diri awal2.

6) ciri2 idaman bf/gf anda? Nyatakan 5 (btolkan skit: suami/isteri)
5 je ke? sikit tu...haha...yang penting baik utk diri, family n agama. Seorg yang bijak, matang n penyejuk mata dan hati. ..simple kan. sape nak test power meh masuk meminang.

7) Pada umur berapakah anda merancang untuk berkahwin?
umo doesn't matter...ceiit...kalu dah tua ade ke org nak? cadang akhir tahun depan cam kak kemar tapi calon takder agi ni...kalu takder calon kena tunda lagi la gamaknyer...wakaka

8) Nak berapa anak?
ikut rezeki...

9) Lucky person yg anda ingin tag: (refer to item no 6)
kwn2 lab aku yang ade blog terutama kak fisya n sesiapa yang singgah blog aku aku tag.

No comments:

Post a Comment