Mar 21, 2009

hidupku seorang student





Assalamualaikum semua,


Hampir 3 minggu aku tinggalkan blog ni kesunyian. Bulan ni adalah bulan yang agak BZ.
Start dari bulan ni writing menjadi rutin harian ku. Kerja2 lab aku tinggalkan dulu. Masih ada method yang tergendala akibat ketiadaan chemical. Kena tunggu supplier hantar.

huhuhu...

Masalah pun macam2 datang mengganggu. seperti biasa jgn pk masalah, pk mcmana nak selesaikan. Kena sentiasa memotivasikan diri. InsyaAllah setiap masalah pasti ada penyelesaian. Kena kuat dan yakin. chaiyooo!!

huhuhu...

Seperti kata Moni kawan lab aku... kita ni macam takder life. pagi pi lab. petang balik umah tido. Sesekali kena pi makan angin. Agak2 dah kembung perut tu boleh la balik lab. wat kije balik. Tapi poket pun bukan selalu penuh. Nak pi makan pun berkira. Ini lagi nak pi makan angin.

huhuhu...

Tapi memang tak dapat lari dari merungut masa study ni. Seme tu boleh je handle. Cume tu la, jangan pk masalah, pk camner nak selesaikan. kalu tak silap aku ni ayat si Sani tunangnye Diana kan. Study ni bukan satu masalah. Study ni satu cara menyelesaikan masalah. paham tak? susah nak explain. sesuatu yang tak semua orang berpeluang mengalaminya. Alhamdulillah kepada sesiapa yang dianugerahkan nikmat menimba ilmu. Bersyukurlah. Yang pasti nanti satu hari aku akan merindui saat2 aku study di UiTM ni walaupun banyak sungguh cobaannya. Sebab sekarang pun aku dah rindu waktu2 aku di UPM dulu.

huhuhu...

zaman sekolah... zaman kurang kawan... pendiam sangat kot...
zaman matrik... zaman kenal erti persahabatan...
zaman upm... zaman enjoy dengan kawan2...
zaman uitm... zaman bnyk jumpa orang pelik....hehehe


walaupun hidup aku...lab...balik apartment...balik pandan indah....rotate sampai hbs blaja... aku tetap gembira...insyaAllah

No comments:

Post a Comment